شناسهٔ خبر: 68457324 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

دانشجویان یمنی هتک حرمت قرآن توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردند

کادر آموزشی و دانشجویان مرکز آموزشی عالی قرآن کریم در یمن، هتک حرمت قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، کادر آموزشی و دانشجویان مرکز آموزش عالی قرآن کریم در صنعا ضمن برگزاری یک تجمع اعتراضی خشم و اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت و پاره کردن قرآن کریم توسط صهیونیست‌ها بیان کردند. 

در این تظاهرات، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای خشمگینانه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی و مردم فلسطین را در میان سکوت و بی توجهی کشورهای عربی و اسلامی محکوم کردند.

آن‌ها تأکید کردند که مردم یمن به حمایت و پشتیبانی خود از مردم فلسطین به هر طریق و ابزار ممکن ادامه خواهند داد و فارغ از چالش‌ها و مخاطرات در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات از مردم آزاده عرب و جهان اسلام خواستند تا برای حمایت از مقدسات و مردم مظلوم فلسطین و مقابله با دشمن غاصب صهیونیستی حرکت مؤثری داشته باشند.

در بیانیه‌ای که از سوی شرکت‌کنندگان در این تظاهرات صادر شد، ضمن تحسین مجاهدان قهرمان غزه، کرانه باختری، یمن و سراسر محور مقاومت، خاطرنشان شده است که تنها حملات مرگبار و فزاینده است که نسل‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان و مقدسات آن‌ها را متوقف خواهد کرد.

در این بیانیه سکوت بین‌المللی در قبال تداوم نسل‌کشی در غزه و فلسطین که مایه شرمساری همه جامعه بشری است، مردود و اقدامات نظامیان صهیونیست در هتک حرمت مسجدالاقصی و پاره کردن و سوزاندن قرآن کریم را محکوم شده است.

در این بیانیه همچنین حمایت ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات صهیونیست‌ها در سایه بی‌توجهی شرم‌آور عربی، اسلامی و بین‌المللی محکوم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما