شناسهٔ خبر: 64938359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهدا با «نماز» به عرش رسیدند

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام با اشاره به اینکه شهدا با «نماز» به عرش رسیدند گفت: نماز کلید سعادت هر انسان در دنیا و آخرت است.

صاحب‌خبر -
                            شهدا با «نماز» به عرش رسیدند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در هشتمین اجلاس نماز استان ایلام، با اشاره به اینکه این همایش بسیار غنی، کار‌ساز و زمینه‌ساز سعادت دنیا و آخرت ماست گفت: سه امر نماز اول وقت، نیکی به پدر و مادر و جهاد در راه خدا نزد خداوند متعال با ارزش است که شهدای عزیزی که راهی عرش شدند، عرشی شدن آنها به واسطه‌ اقامه‌ نماز بود.
 
وی در ادامه افزود: همه باید قدردان خداوند متعال و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی باشیم که با وجود تمام سختی‌ها و تهدید‌ها زمینه‌ساز وقوع انقلاب شد.
 
نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: نتیجه‌ همه زحمات و مبارزات امام خمینی (ره) پس از سال‌ها تبعید، پیروزی انقلاب اسلامی در دهه‌ی مبارک فجر بود.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم‌رهبری، گفت: مقام معظم‌رهبری فرمودند «این انقلاب بی‌نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست».    
 
استاندار ایلام در ادامه همچنین یادآور شد: دشمن با جنگ ادراکی و شناختی به‌عنوان پیچیده‌ترین جنگ، به دنبال ناامیدی جوانان و کم‌رنگ کردن بحث نماز است. باید بستر‌های لازم را برای نماز فراهم کنیم و در راستای اشاعه‌ی فرهنگ نماز در جامعه بکوشیم.
 
وی تاکید کرد: در راستای اعتلای نماز باید تلاش کنیم بستر نماز جماعت در ادارات به بهترین شکل باید فراهم آید.
 
استاندار ایلام همچنین به تاکیدات مقام معظم‌رهبری در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم‌رهبری فرمودند «هرکسی در هر جایی زبان گویا، اثرگذار و مخاطبی دارد، باید با معرفت‌افزایی، مردم را به حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها فراخواند».
 
بهرام‌نیا اضافه کرد: رهبر معظم‌انقلاب همچنین در دیدار ائمه‌ جمعه‌ی سراسر کشور حضور در انتخابات را وظیفه و هم حق مردم دانستند و گفتند: «حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند».
 
وی عنوان کرد: هدف اصلی دشمن و جبهه‌ استکبار کم‌رنگ کردن انتخابات در کشور است که باید مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند.
 
استاندار ایلام عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات قدرت نرم را تقویت می‌کند،همه باید در این انتخابات پیش‌رو حضور پُرشور داشته باشیم و زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم، توام با رقابت، امنیت و مشارکت بالا باشیم.

نظر شما