شناسهٔ خبر: 64923579 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۵۶ حلقه لاستیک خارجی قاچاق در جاده اردبیل - سرچم

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۵۶ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق خودرو‌های سنگین به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان کوثر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عادل منیر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان کوثر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده سرچم به یک دستگاه کامیونت مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با اشاره به انجام بازرسی از کامیونت توقیفی، افزود: ماموران در این بازرسی ۵۶ حلقه انواع لاستیک خارجی خودرو‌های سنگین که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: کارشناسان ارزش لاستیک‌های قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ منیر با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

او اضافه کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان، محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی بدون اغماض و به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

 

نظر شما