شناسهٔ خبر: 64911877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دهه فجر امسال؛

بهره برداری از بیش از دوهزار و 500 طرح توسعه روستایی در آذربایجان‌غربی

بیش از دوهزار و 500 طرح توسعه روستایی دهه فجر در آذربایجان‌غربی به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از بیش از دوهزار و 500 طرح توسعه روستایی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به بهره برداری از دو هزار و 579 طرح توسعه روستایی دهه فجر امسال در استان  گفت: برای اجرای این تعداد طرح که در زمینه های طرح هادی، نوسازی بافت مسکن و بازسازی مناطق زلزله زده خوی است ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

جعفر برزگر افزود: در دهه فجر امسال یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق روستایی خوی افتتاح خواهد شد که حدود پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

برزگراظهار کرد: همچنین در دهه فجر، یکهزار واحد نوسازی و مقاوم سازی شده در نقاط مختلف آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید که سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم در این خصوص هزینه شده است.

وی گفت: اجرای طرح هادی در ۷۰ روستای استان از دیگر برنامه های افتتاحی دهه فجر امسال در استان به شمار می رود که در این طرح نیز یکهزار و ۳۵ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

برزگر، با اشاره به افتتاح ۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر نقده گفت: برای اجرای این واحدها هم ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، همچنین از کلنگ زنی یکهزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح نیز ۱۵ هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

نظر شما