شناسهٔ خبر: 64890758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۰ کیلو گرم لباس تاناکورا قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه نهم بهمن ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -
کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵۰ کیلو گرم لباس تاناکورا قاچاق
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی شهرستان قزوین ۵ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز و سرقتی را که توسط فردی در یکی از روستا‌های اطراف قزوین نگهداری می‌شد را شناسایی کردند.
 
وی ادامه داد: در بررسی‌ها به عمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت‌ها فاقد اصالت مشخصات و در واقع قاچاق هستند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌ها بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
لباس‌های تاناکورا وارد بازار نشد
 
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:  تیم گشت یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و به منظور بررسی بیشتر دستور ایست آن را صادر کردند.
 
سرهنگ بیژن خدایی افزود:ماموران پس از توقیف خودرو و در بازرسی انجام شده ۷ گونی حاوی لباس تاناکورا قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی به وزن تقریبی ۲۵۰ کیلو گرم کشف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
 
 

نظر شما