شناسهٔ خبر: 64228065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای آرامش مردم هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم کرد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در سال جاری ۷۲ نفر از نیرو‌های جان بر کف انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

صاحب‌خبر -
  • برای آرامش مردم هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار احمدرضا رادان  در دیدار با حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت جانسوز ۱۱ نفر از نیرو‌های جان بر کف نیروی انتظامی در عملیات تروریستی راسک گفت: در سال جاری ۷۲ نفر از نیرو‌های جان بر کف انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آرامش در کشور است که در این هیچ گونه کوتاهی نکرده و این شهدای گلگون کفن انتظامی گواه رشادت‌های نیروی انتظامی است.

سردار رادان  اضلفه کرد: یکی از موضوعاتی که به جد به دنبال آن هستیم ساخت مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی است و از استاندار قزوین در خواست حمایت ویژه در این زمینه را داریم.

وی خاطر نشان کرد: قزوین دیاری است که یاد و خاطره بسیاری از رزمندگان بزرگ دفاع مقدس را برای ما زنده می‌کند، رزمندگانی که کوهی از روحیه و اعتقاد بودند و ما با بسیاری از آن‌ها خاطره داریم.

سردار رادان تاکید کرد: شهید بابایی به عنوان یکی از مشاهیر جنگی در دنیا چند روزی را در دوران دفاع مقدس در کردستان میهمان ما بودند، رفتارش طوری بودکه ما اصلاً احساس نمی‌کردیم در کنار یک افسر قرار گرفته‌ایم، بلکه احساس ما این بود در کنار یک عارف قرار داریم، انسانی بسیار مؤدب، مهربان و متواضع که از همراهی شان لذت می‌بردیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: استان قزوین در حوزه انضباط، ارتباط اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا موفقیت‌های خوبی داشته و ما شاهد اتفاقات خیلی خوبی در فرماندهی انتظامی استان قزوین بوده ایم که این به معنای حضور مدیران توانمند در شورای تأمین استان و معنویت بالا در مدیران این استان است.

وی افزود: در روز‌های اخیر در شهرستان راسک حادثه تروریستی اتفاق افتاد که منجر به شهادت ۱۱ تن از کارکنان انتظامی شد که یکی از این شهدا اهل قزوین بود. این حادثه تعداد شهدای انتظامی در سال جاری را به ۷۲ تن رسانده، مطمئنا این شجاعت، ایثارگری و روحیه شهادت طلبی کارکنان موجب شده اشرار و دشمنان جمهوری اسلامی آن‌ها را مزاحم اصلی در پیشبرد اهداف خود تلقی کنند.

سردار رادان تصریح کرد: توجه به بیانات فرمانده معزز کل قوا و سه فراز مورد تاکید در حکم ایشان نشان می‌دهد تامین آسایش مردم با شهادت، جانبازی و ایثار عجین شده و این برای ما مایه افتخار و مباهات است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: تامین معیشت کارکنان انتظامی با راه اندازی نهضت خانه سازمانی در کشور شروع به فعالیت کرده که مدیران استانی نیز می‌توانند در تسریع و اجرایی شدن این برنامه کمک شایانی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده، ولی فقیه هم در این دیدار گفت: امنیت ماندگار نقش مهمی در توسعه جوامع دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت مایه افتخار است، مسئولان استان قزوین دغدغه مشترکی برای امنیت مردم دارند.

وی اظهار کرد: شما و همکار غیورتان در عرصه جهاد درون‌مرزی و برون‌مرزی و در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌صورت شبانه‌روزی می‌کوشید و برای مردم امنیت را به ارمغان می‌آورید، مایه افتخار است. در استان قزوین مدیران استانی با یکدیگر همراه و همدل هستند و دغدغه مشترکی برای تأمین امنیت مردم دارند، محور‌های مواصلاتی استان ما به دلیل حجم تردد بالا می‌تواند حادثه خیر باشد، اما مدیریت خوبی اعمال می‌شود و مردم احساس امنیت می‌کنند، ان‌شاءالله این امنیت روزبه‌روز بیشتر شود.

اعلایی، استاندار هم از تلاش ماموران فراجا در برقراری نظم و امنیت اجتماعی در استان قدردانی کرد.

نظر شما