شناسهٔ خبر: 64854472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه عنوان کرد:

تکذیب ادعای رانندگان کامیون در مورد بومی گرایی در کارخانه سیمان فیروزکوه

رئیس انجمن رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه هر گونه تبعیض و بومی گرایی را در مراکز توزیع بار از جمله کارخانه سیمان این شهرستان تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

رئیس انجمن  صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه با رد هر گونه تبعیض و بومی گرایی در مراکز توزیع بار از جمله کارخانه سیمان این شهرستان، از بارگیری بیش از 120 دستگاه ناوگان غیر بومی در کارخانه سیمان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مظاهر فخرآور این مطلب را در گفت و گو با خبرنگار ما و در پاسخ به خبری بیان کرد که پیش از این از قول شماری از رانندگان کامیون منتشر شده بود که طی آن خبر رانندگان تاکید کرده بود که در کارخانه های سیمان برخی شهرها از جمله فیروزکوه امکان بارگیری برای رانندگان غیر بومی وجود ندارد.

با این حال مظاهر فخرآور رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه با تکذیب این ادعا، گفت: نه تنها در کارخانه سیمان فیروزکوه بومی گرایی وجود ندارد بلکه در دیگر کارخانجات و مراکز توزیع بار این شهرستان نیز بارگیری کالا بدون توجه به بومی یا غیربومی بودن کامیون ها صورت می گیرد.

این فعال صنفی ادامه داد: فقط کارخانه سیمان فیروزکوه 120 دستگاه کامیون غیربومی در حال فعالیت هستند که در توزیع پاکت سیمان، سیمان فله، سیمان صادراتی و ... بارگیری می کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: البته باید در نظر داشت از زمستان سال 1399 به دلیل کمبود حامل های انرژی در کشور، تولید کارخانجات نیز کاهش یافت و در نتیجه خروجی بار کارخانجات نیز نسبت به ظرفیت تعریف شده نصف شد.

فخرآور خاطرنشان کرد: بازخورد این موضوع در بخش حمل و نقل،  کمبود بار است که بارگیری رانندگان را با مشکل مواجه کرده است، اما با این حال در شهرستان فیروز کوه با توجه به این که اعلام بار مجازی شده است، رانندگان بومی و غیربومی با دریافت نوبت مجازی، سر نوبت خود و از طریق گوشی تلفن همراه خود بارگیری می کنند و فرقی بین رانندگان بومی و غیربومی وجود ندارد.

رئیس انجمن صنفی رانندگان کامیون شهرستان فیروزکوه افزود: بارگیری رانندگان بومی و غیربومی در کنار یکدیگر نه تنها در کارخانه سیمان بلکه در همه کارخانه ها ازجمله کارخانه های مواد غذایی دوغ، آب میوه و کارخانه شن و ماسه و دیگر کارخانجات فعال در فیروزکوه وجود دارد.

نظر شما