شناسهٔ خبر: 64835339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقتدار نیرو‌های مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی

خبرگزاری صدا و سیما

نیرو‌های مقاومت اسلامی در عین مظلومیت و با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

صاحب‌خبر -

اقتدار نیرو‌های مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه به حمایت همه جانبه آمریکا وحتی برخی کشور‌های منطقه از رژیم صهیونیستی اشاره کردوگفت: باوجود این حمایت ظالمانه، اما رزمندگان مقاومت بیش از صد روز در برابر ارتش مجهزآن‌ها مقاومت کرده اند.
حجت الاسلام حسینی افزود: شاید برخی ساده انگاران بگویند چرا ابتدای این درگیری از رزمندگان مقاومت بود که درپاسخ باید گفت؛ رژیمی که خود را مخلوق برگزیده ودیگران را در خدمت خود می‌داند زبان دیگری بجز زور را نمی‌فهمد.
خطیب موقت نماز جمعه زاهدان همچنین به مناسبت‌های مذهبی وتاریخی پیش رو مانند سالروز وفات حضرت فاطمه بنت اسد، حماسه مردم آمل در برابر کمونیست‌ها در سال ۶۰ وقرار داد ننگین کمپ دیوید میان مصرواسراییل اشاره کرد و افزود: برخی کشور‌های عربی گمان می‌کردند که با ایجاد قرار دادی به برخی حقوق خود می‌رسند، اما رژیم صهیونیستی به هیچ قرار داد ومعاهده‌ای پایبند نبوده است.
امام جمعه موقت زاهدان با گراامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر به انتخابات پیش رو اشاره کرد وافزود: دقت در انتخاب فرد شایسته که متعهد به ادای دین نسبت به انتخاب مردم باشد و وظیفه اش نسبت به آنان را پس از انتخاب شدنش فراموش نکند ازمهمترین نیاز‌ها است.

نظر شما