شناسهٔ خبر: 64807030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مراسم استقبال و تشييع شهداي حمله تروريستي اسرائيل به دمشق در قم برگزار شد

صاحب‌خبر -
مراسم استقبال و تشييع شهداي حمله تروريستي اسرائيل به دمشق در قم برگزار شد
خبرگزاری آریا - مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهره شهید سردار علی آقازاده‌نژاد و شهید سرگرد سعید کریمی از شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سوریه در قم برگزار شد.
به گزارش ایثار، این مراسم با استقبال گسترده مردم قم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله تا گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد. 
مراسم وداع با پیکرهای مطهر این شهدا شام دوشنبه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله و ظهر سه‌شنبه در دانشگاه قم با حضور دانشجویان برگزار شد.
مراسم تشییع بعد از طواف پیکرهای مطهر بر گرد ضریح مطهر بانوی کرامت و اقامه نماز توسط آیت الله سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله تا گلزار شهدای قم برگزار شد.تشییع کنندگان با در دست داشتن پرچم های ایران و حزب الله و فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگر بر اسرائیل پیکر این شهدای والامقام را تا گلزار شها بدرقه کردند.
خانواده شهید آقازاده در دوران دفاع مقدس نیز فرزندشان عباس آقا زاده را در سال 1366عملیات کربلای 8منطقه شلمچه تقدیم راه اسلام کردند. برادر دیگرشان ابوالفضل نیز از مدافعان حرم بود. 
30 دی ماه سال جاری در پی‌اقدام متجاوزانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق 5 تن از مستشاران نظامی ایران اسلامی در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
انتهای پیام/

نظر شما