شناسهٔ خبر: 64774606 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

جیلین اندرسون به جمع بازیگران فیلم Tron: Ares پیوست

فیلمبرداری تازه آغاز شده / gamesradar

صاحب‌خبر -

به گزارش Deadline، جیلین اندرسون جدیدترین ستاره‌ای است که به جمع بازیگران فیلم Tron: Ares، سومین فیلم از سری پیوسته است.

تقریباً همه چیز درباره فیلم تاکنون مخفی نگه داشته شده – از جمله نقش اندرسون، اما می‌دانیم که جرد لتو در نقش آرس، شخصیتی خیالی که از دنیای بازی‌های ویدیویی به سیاره زمین می‌آید، بازی خواهد کرد. لتو تهیه‌کننده فیلم نیز هست.

در کنار لتو و اندرسون، بازیگران این فیلم همچنین شامل ایوان پیترز از American Horror Story، گرتا لی از Past Lives، جودی ترنر اسمیت از  Queen & Slim، کامرون موناگان از Shameless و سارا دژاردین از Yellowjackets هستند، اما شخصیت‌های آن‌ها هنوز فاش نشده است.

پس از چند تغییر در پشت صحنه، یواخیم رونینگ (Joachim Rønning)؛ کارگردان نروژی فیلم‌های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil، اکنون بر صندلی کارگردانی نشسته‌اند.

Tron: Ares Tron: Ares

فیلم اصلی ترون در سال ۱۹۸۲ منتشر شد، با حضور جف بریجز در نقش یک برنامه‌نویس کامپیوتری و توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی که خود را در داخل نرم افزاری می‌بیند که باید برای فرار از آن تلاش کند. بریجز برای دنباله Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ بازگشت، اما او برای آخرین قسمت بازنگشته است.

در مورد اندرسون، او اخیرا نقش النور روزولت را در سریال The First Lady بازی کرد. از نقش‌های سینمایی آتی او می‌توان به ایفای نقش امیلی مایتلیس، روزنامه‌نگار بریتانیایی در درام Scoop و بازی در کنار جیسون آیزاکس در The Salt Path اشاره کرد.

Tron: Ares هنوز تاریخ اکرانی ندارد و دو روز پیش پروسه فیلم‌برداری آن در ونکوور کانادا آغاز شد.

مورد انتظارترین بازی های اندروید ۲۰۲۴

استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتو استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتو gamesradar

برچسب‌ها:

نظر شما