شناسهٔ خبر: 64764436 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی با قرار دوازدهم

یازدهمین اجرای طرح قرار دوازدهم در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه جهیزیه برای نوعروسان، همزمان در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا معممی مقدم مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: امسال بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور، دهه مبارک فجر را با طرح قراردوازدهم آغاز می‌کنند.

معممی مقدم با اشاره به لزوم بزرگداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران، هیمنه طاغوت را درهم شکست و طلیعه‌ای برای مبارزه و نفی طاغوت‌ها شد. از این رو بزرگداشت این رویداد الهی باید هر ساله با شکوهی مضاعف برگزار شود.

وی اظهار کرد: قرار دوازدهم با نام و یاد حضرت مهدی (عج)، تاکنون اقدام‌ها و کمک‌های خیرخواهانه بسیاری را برای نیازمندان انجام داده است. به برکت موقوفات منطبق و با مشارکت خیران و نیکوکاران طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه سراسر کشور در حال اجراست.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: این طرح به دنبال فراهم کردن زمینه مشارکت همگانی و ترویج فرهنگ انفاق، نوعدوستی، مواسات، مومنین و خیراندیشان برای مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (عج) است.

معممی مقدم با اشاره به لزوم توجه به نیاز‌های مجاوران کم برخوردار بقاع متبرکه، گفت: در یازدهمین اجرای طرح قرار دوازدهم که ۱۲ بهمن سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، تهیه و تامین جهیزیه برای خانواده‌های کم برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بقاع متبرکه به عنوان مجریان طرح قرار دوازدهم آمادگی جذب خیران با هر توان مالی را به عنوان مهدی یاوران، دارند و مردم با مراجعه به مراکز افق بقاع متبرکه می‌توانند به خیل مشتاقان خدمت به امام زمان (عج) بپیوندند.

نظر شما