شناسهٔ خبر: 64752340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم آسمان مهاباد راه‌اندازی شد

دبیرخانه دائمی نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان با حضور علاقه‌مندان، هنرمندان و دوستداران هنر در مهاباد راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -
دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم آسمان مهاباد راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر بخش رسانه نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد  گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در تالار وحدت شهرداری مهاباد راه اندازی شده و آماده دریافت آثار متقاضیان در این جشنواره سراسری است.
 
فردالدین صدیقی با اشاره به اینکه به زودی فراخوان جشنواره و بخش‌های مورد نظر این جشنواره با حضور اصحاب رسانه و علاقمندان این بخش رونمایی می‌شود، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده جشنوارە فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد نیمه اول شهریورماه سال آینده در محله‌ای روباز برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به پیشینه فرهنگی مهاباد، برگزاری این جشنواره دائمی جزو نیاز‌ها و درخواست‌های هنردوستان این شهرستان بود، اضافه کرد: با وجود علاقەمندان بیشمار سینما و فیلم در این شهرستان، برگزاری یک فستیوال، می‌تواند گامی مثبت در این راستا باشد.
 
مدیر بخش رسانه نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد اظهار کرد: این جشنواره با همکاری مجموعه شورا و شهرداری برگزار می‌شود که نشان دهنده حمایت این مجموعه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.
 
وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم «هفت سمفونی زاگروس به کارگردانی «پرویز رستمی»، آغازگر فعالیت جشنوارەی سالانه آسمان در مهاباد بود، افزود: در بخش دیگری از این مراسم ضمن نمایش کلیپ تصویری از فعالیت‌های «محمد کریمی» پیشکسوت عرصه سینما و عکاسی مهاباد تجلیل شد.

نظر شما