شناسهٔ خبر: 64745536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تأمین و پایداری آب شرب، پروژه های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک تسریع می شود و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن ها خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های آب و فاضلاب اندیمشک اظهار کرد: توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان مهم ترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است.

وی افزود: عملیات احداث ۱۱ حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک تسریع و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه حفر این چاه های آب در کمترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی، توسط مجموعه آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می شوند.

علیدادی آغاز حفاری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در شهرستان اندیمشک را یک خدمت بزرگ و ماندگار دانست و ادامه داد: با حفاری و بهره‌برداری از چاه های جدید آب، فشار آب در شهرستان اندیمشک به میزان قابل توجهی تقویت و شاهد افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه خواهیم بود‌.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث مخزن یک هزار متر مکعبی شهر آزادی، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح را اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دانست و بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح شهروندان فشار و کیفیت آب شهر آزادی به میزان قابل توجهی استاندارد سازی و تفویت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای طرح بزرگ محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان خوزستان و قدرانی از نقش سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در تامبن امنیت و رفع محرومیت منلطق کم تر توسعه یافته، عنوان کرد: مناطق روستایی شهرستان اندیمشک نیز تحت پوشش این طرح شاخص آبرسانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در شهرستان اندیمشک آغاز شده است‌ و بهره‌برداری کامل از آن، سبب تقویت و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه می شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی و اجرای چندین طرح بزرگ و شاخص در حوزه آبرسانی و قدردانی از پیگیری مسئولان محلی شهرستان اندیمشک، گفت: امروز و در حوزه آبرسانی و فاضلاب شهرستان اندیمشک تلاش و برنامه ریزی شبانه‌روزی شده است و برنامه ریزی لازم برای تسریع در روند اجرایی این طرح‌ها با جدیت انجام شده است.

علیدادی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری کامل از این طرح‌های شاخص حوزه آبرسانی و فاضلاب، بسیاری از مشکلات کنونی شهرستان اندیمشک در حوزه خدمات آب و فاضلاب رفع و این شهرستان گامی مهم در مسیر توسعه و آبادانی برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه به میزان قابل توجهی تقویت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اضافه کرد: به همین جهت حضور در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفت تا با حضور در شهرستان و دیدار با فرماندار اندیمشک، روند اجرای این طرح ها بررسی و شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های شاخص حوزه آب و فاضلاب شهرستان اندیمشک در کم ترین زمان ممکن باشیم و بتوانیم اسباب رضایت شهروندان را بیش از گذشته از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تامین کنیم.

پایان پیام/

نظر شما