شناسهٔ خبر: 64740556 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح‌های کوتاه مدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از اجرای طرح‌های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک به منظور تأمین و پایداری آب آشامیدنی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح‌های کوتاه مدت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صابر علیدادی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی روند اجرایی طرح‌های آب و فاضلاب اندیمشک گفت: توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان مهم‌ترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان است.

وی افزود: عملیات ساخت ۱۱ حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک در قالب طرح‌های کوتاه مدت در این شهرستان به منظور تامین و پایداری آب آشامیدنی تسریع می‌شود و به زودی شاهد بهره برداری از آن‌ها خواهیم بود.


علیدادی با اشاره به اینکه حفر این چاه‌های آب در کمترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استاندارد‌های روز کشور تکمیل و به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: با بهره برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی، توسط مجموعه آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می‌شوند.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان آغاز حفاری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در اندیمشک را یک خدمت بزرگ و ماندگار عنوان و اضافه کرد: با حفاری و بهره برداری از چاه‌های جدید آب، فشار آب در این شهرستان به میزان قابل توجهی تقویت می‌شود و شاهد افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه خواهیم بود.


وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت مخزن یکهزار متر مکعبی شهر آزادی، تکمیل و بهره برداری از این طرح را اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح شهروندان فشار و کیفیت آب شهر آزادی به میزان قابل توجهی استاندارد سازی و تفویت می‌شود.


علیدادی با اشاره به اجرای طرح بزرگ محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان و قدردانی از نقش سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در تامبن امنیت و رفع محرومیت منلطق کم‌تر توسعه یافته، می‌گوید: مناطق روستایی اندیمشک نیز زیر پوشش این طرح شاخص آبرسانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در شهرستان آغاز شده است و بهره برداری کامل از آن، سبب تقویت و افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه می‌شود.


وی با اشاره به پیش بینی و اجرای چندین طرح بزرگ و شاخص در حوزه آبرسانی و قدردانی از پیگیری مسئولان محلی اندیمشک، گفت: امروز و در حوزه آبرسانی و فاضلاب شهرستان تلاش و برنامه ریزی شبانه روزی شده است و برنامه ریزی لازم برای تسریع در روند اجرایی این طرح‌ها با جدیت انجام شده است.


صابر علیدادی افزود: با بهره برداری کامل از این طرح‌های شاخص حوزه آبرسانی و فاضلاب، بسیاری از مشکلات کنونی اندیمشک در حوزه خدمات آب و فاضلاب رفع و این شهرستان گامی مهم در مسیر توسعه و آبادانی برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه به میزان قابل توجهی تقویت خواهد شد.

نظر شما