شناسهٔ خبر: 64721921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری متهم به ۲۸ فقره سرقت کابل‌های مخابرات در مشهد

متهم به ۲۸ فقره سرقت کابل‌های مخابرات در شهرک فراجا مشهد، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
دستگیری متهم به ۲۸ فقره سرقت کابل‌های مخابرات در مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی کابل‌های مخابرات در محدوده شهرک فراجا و قطع شدن خطوط ارتباطی مردم و با توجه به حساسیت این امر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
 
سرهنگ احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهرک فراجا با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، تحقیقات میدانی خود را با همکاری گشت‌های انتظامی آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: پس از چند شبانه روز گشت زنی در مناطق آسیب پذیر، سرانجام شب گذشته متهم در حال بریدن کابل‌های مخابراتی در محدوده خیابان شهرآرا، دستگیر و در بازرسی از کیسه همراهش، بیش از ۲۰ متر کابل مخابرات کشف شد.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ۳۴ ساله که اعتیاد به موادمخدر دارد، پس از انتقال به کلانتری، در بازجویی‌ها به ۲۸ فقره سرقت شبانه کابل‌های مخابرات در محدوده شهرک فراجا اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، از مردم خواست، ضمن توجه به توصیه‌های انتظامی، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما