شناسهٔ خبر: 64660776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری زوج سارق در مشهد

زوج سارقی که با ترفند رسیدساز جعلی، از ۸ شهروند مشهدی کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
دستگیری زوج سارق در مشهد
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام گزارش چند فقره سرقت از سوئیت‌ های اجاره‌ای در محدوده غرب شهر مشهد توسط زن و مردی جوان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.
 
سرهنگ احمد نگهبان افزود: در بررسی اظهارات یکی از مالباخته‌ ها مشخص شد که این فرد در یک سایت اینترنتی، آگاهی اجاره روزانه سوئیت داده بود و این زوج جوان سوئیت را به مدت سه شب اجاره کرده بودند که وی هنگام مراجعه برای تحویل سوئیت متوجه می‌شود، تمامی لوازم با ارزش داخل سوئیت اعم از تلویزیون، کولر و لوازم برقی آشپزخانه به ارزش چهار میلیارد ریال به سرقت رفته است.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق اظهارات مال باختگان و آثار به جامانده از متهمان در محل‌های مورد دستبرد، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.
 
سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه متهمان را در محدوده بلوار شاهنامه رد زنی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: متهمان ۲۵ و ۲۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با تعدادی از مال باختگان به هشت فقره سرقت لوازم از داخل سوئیت‌ های اجاره ای، ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو و هشت مورد کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.
 
وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نظر شما