شناسهٔ خبر: 64705933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برفروبی بیش از هزار کیلومتر از محور‌های مازندران

هزار و ۱۲۵ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران در روز‌های اخیر برفروبی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با تلاش و حضور بی وقفه راهداران در روز‌های اخیر ۱۱۲۵ کیلومتر از محور‌های کوهستانی این استان در ۴۱۲ مرحله برفروبی شد.
 
محسن محمد نژاد افزود: بیش از ۲۵۰۰ تن نمک و ۱۵۰۰ تن ماسه برای عملیات راهداری زمستانی مصرف و به ۲۸۵ خودرو درراه مانده نیز امداد رسانی شده است

او طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۲۳ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: ۳۳ گروه راهداری با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

محمد نژاد ادامه داد: با توجه به شرایط جوی در فصل زمستان رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند ضمن رعایت قوانین و مقررات، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داته باشند.

محمد نژاد افزود: مسافرین و رانندگان برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند

نظر شما