شناسهٔ خبر: 64695368 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

نظر جالب دهه هشتادی‌ها درباره فیلم «شهرک» + ویدئو

قصه خاص فیلم «شهرک» که فضایی عاشقانه، رازآلود و معمایی آمیخته با ترس را روایت می‌کند یکی از موضوعات مورد علاقه نسل جدید است و همین باعث شد این فیلم در زمان اکران عمومی با اقبال مخاطبان دهه هشتادی روبه‌رو شود.

صاحب‌خبر -
نظر جالب دهه هشتادی‌ها درباره فیلم «شهرک» + ویدئو
کد خبر: 648785
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۵:۵۱:۱۳

اکران آنلاین فیلم «شهرک» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی سه‌شنبه شب در بخش «سینما آنلاین» فیلم‌نت آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، قصه خاص فیلم «شهرک» که فضایی عاشقانه، رازآلود و معمایی آمیخته با ترس را روایت می‌کند یکی از موضوعات مورد علاقه نسل جدید است و همین باعث شد این فیلم در زمان اکران عمومی با اقبال مخاطبان دهه هشتادی روبه‌رو شود.

یکی از مخاطبان این فیلم از ترسناکی قصه آن می‌گوید که انتظارش را نداشته است. یکی دیگر از مخاطبان آن را مرموز دانسته و می‌گوید: «تا آخر فیلم به این فکر می‌کردم که چه کسی پشت همه این داستان‌هاست و باور نمی‌کردم فیلم باشد.» یکی دیگر از مخاطبان با اشاره به فضای جدید فیلم «شهرک» آن را برای ایجاد فضای رقابتی در سینمای ایران مفید می‌داند.

کارگردانی فیلم «شهرک» و بازی ساعد سهیلی و مهتاب ثروتی موارد دیگری هستند که مخاطبان دهه هشتادی به عنوان نقاط قوت این فیلم از آن یاد می‌کنند. یکی از مخاطبان جوان این فیلم با اشاره خوش‌ساختی آن می‌گوید: «گاهی در جریان نمایش فیلم فراموش می‌کردیم که فیلم است و داستانی که روایت می‌شد ما را به واقعیت می‌برد.»

برای دیدن آنلاین فیلم «شهرک» می‌توانید به وب‌سایت فیلم‌نت مراجعه کنید.

 

نظر شما