شناسهٔ خبر: 64677907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل توزیع نیروی برق زنجان:

اصلاح فرهنگ مصرف برق راهکار اساسی مدیریت انرژی است

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: راهکار اساسی برای مدیریت مصرف انرژی و جبران ناترازی، اصلاح فرهنگ مصرف برق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جوادی ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه خانه روشن اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن با رویکرد مصرف بهینه انرژی با همکاری شرکت توزیع برق کشور برگزار شد.

وی ناترازی تولید و مصرف برق را یکی از چالش‌های این صنعت عنوان کرد و گفت: همواره میان میزان تولید و مصرف برق ناترازی و اختلاف وجود داشته است و چاره‌ای جز مدیریت مصرف انرژی نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه وزارت نیرو برای مدیریت مصرف انرژی و جلب مشارکت مردم راهکارهایی از قبیل پاداش و تشویق را اتخاذ کرده است، ادامه داد: راهکار اساسی در این زمینه اصلاح فرهنگ مصرف برق است.

وی تصریح کرد: استفاده از مقوله فرهنگ و هنر برای بهبود فرهنگ مصرف می‌تواند اثرگذاری بهتری را به دنبال داشته باشد.

جوادی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره موجب مشارکت مردم در امور مختلف و نمایش توانمندی فعالان عرصه هنر و رسانه در این رویداد و هم افزایی هر چه بیشتر در این حوزه می‌شود.

در این مراسم اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار گردید، از خانواده شهید سردار سید رضی موسوی تجلیل شد.

۱۰۹ اثر در جشنواره ملی فیلم کوتاه «خانه روشن» برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد که ۱۴۸ اثر در بخش‌های داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش‌های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان و با حضور هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان برگزار شد.

نظر شما