شناسهٔ خبر: 64674731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علیرضا خمسه: جوانان نیازمند امید هستند

زنجان - ایرنا - پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: جوانان نیازمند امید هستند و این درحالی است که بسیاری در صدد ناامید کردن آنها هستند.

صاحب‌خبر -

علیرضا خمسه روز چهارشنبه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه خانه روشن در زنجان با بیان این که تمام تلاش ما باید ایجاد امید، شور و شوق در میان جوانان باشد، افزود: برگزاری جشنواره های مختلف می تواند امید آفرین باشد.

وی اظهار داشت: در سالهای فعالیت هنری خود تمام تلاشم آوردن خنده بر لب مردم بوده است.

خمسه خاطرنشان کرد: همه جا خودم را "علیرضا خنده" نام می برم، اما در این شهر باید خود را خمسه نام ببرم چرا که زنجان سرزمین پدری من است و دوست داشتم ۶ دانگ زنجانی باشم.

وی افزود: این جشنواره ملی است و همه آحاد ملت و ارگانها باید در آن سهیم باشند که مهم ترین بخش سهم ملت و جوانان است.

خمسه همچنین از تولید اثری با عنوان خانه پدری خبر داد و گفت: بخش علیرضا خمسه این اثر مختص زنجان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن امروز /چهارشنبه/ با حضور هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق این استان برگزار شد.

۱۰۹ اثر در این جشنواره ملی برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد که ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

نظر شما