شناسهٔ خبر: 64647398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تامین آب زاینده‌رود به رفع بخشی از آلودگی‌ها کمک می‌کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تامین آب زاینده‌رود و جلوگیری از خشک شدن آن در طول سال به رفع بخشی از مشکل آلودگی هوا کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: در تمام طول سال با برگزاری جلسات مختلف به دنبال کمک به رفع مشکلات ناشی از آلودگی در اصفهان هستیم، در این زمینه نیاز است اقداماتی انجام شود که نیازمند همکاری و مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف است.

شیشه‌فروش ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و شخصی یکی از اقداماتی است که باید به صورت ویژه در اصفهان پیگیری شود، همچنین استفاده از روش‌های نوین کنترل آلودگی باید در دستور کار قرار گیرد و همه دستگاه‌ها نیز در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخشی از آلودگی هوا به دلیل انتشار ریزگردها است و در این خصوص تامین آب زاینده‌رود و جلوگیری از خشک شدن آن در طول سال به رفع بخشی از مشکل آلودگی هوا کمک می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: نیروگاه شهید منتظری باید الزاماتی را برای خروج از شعاع ۵۰ کیلومتری شهر در دستور کار قرار دهد و در این زمینه هماهنگی‌هایی شکل گرفته است، مطالبه رسیدگی به مشکلات اصفهان خواسته همه مردم شهر است و در این زمینه تلاش می‌کنیم در خصوص رفع مسائل اصلی اصفهان همچون آلودگی هوا، فرونشست و خشکسالی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما