شناسهٔ خبر: 67820025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس فدراسیون فوتبال:

صندلی ورزشگاه‌ها شماره‌گذاری می شود/ استانداردسازی استادیوم ها

ساری- رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به ابلاغ قانون هواداران براساس مصوب شورای امنیت کشور گفت: صندلی ورزشگاه ها شماره گذاری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج بعدازظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات فراروی باشگاه وطنی قائمشهر و نوشهر با بیان اینکه، مشکلات ورزشگاه‌های شهید وطنی قائمشهر و استادیوم شهدای نوشهر قابل حل است، اظهار داشت: شرکت وارش و شخص آقای حدادیان همیشه به ما و مجموعه فدراسیون فوتبال کمک کرده و مخصوصاً در بازی‌های ملی حامی تیم‌های ملی بوده است که ما از او سپاسگذاریم.

تاج با بیان اینکه استاندارد ورزشگاه‌ها قابل مذاکره نیست، افزود: هم قوانین AFC و هم قوانین داخلی کشور است که باید مشکلات ورزشگاه برطرف شود. برای همین تمامی استانداردها باید رعایت شود و نباید کاری کنیم که مشکل و حادثه استادیوم متقی ساری تکرار شود.

وی با اشاره به مشکلات این دو ورزشگاه عنوان کرد: روی مواردی که حادثه خیز است، اصرار نکنید اما باید سعی کنید این مشکلات را برطرف کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان داشت: نساجی یکی از تیم‌های پرطرفدار، درست و بی حاشیه لیگ ایران بوده در این چند سال که از همه لحاظ حرفه‌ای عمل کرده است.

تاج از شماره گذاری صندلی ورزشگاه‌ها گفت و افزود: قانون هواداران ابلاغ شد و مصوب شورای امنیت کشور شد. هر تماشاگری باید روی صندلی مرتبط با بلیط خودش بنشیند که این موضوع تصویب شده و از اصلی ترین موضوعات این فصل ماست.

تاج ادامه داد: اولویت اول ما شماره گذاری صندلی در هر ورزشگاه کشور است. همچنین بحث سامانه گیت‌های مجهز به دوربین شناسایی باید در ورزشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید داشت: ما با شما همراهیم، چون نساجی یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر ایران است که فوتبال ایران به این تیم و هوادارانش می‌بالد.

رئیس فدراسیون فوتبال خواستار نگاه مهربانانه‌تر به تیم‌های پرهوادار شد و گفت: اهم مشکلات ورزشگاه باید برطرف شود و با همکاری و تعامل بیشتر جهت رفع مشکلات این باشگاه پرهوادار امید را در دل هواداران پرشور این باشگاه محبوب ایجاد می‌کنیم.

شرایط میزبانی نوشهری‌ها در لیگ فراهم شود

تاج در خصوص مشکلات استادیوم شهدای نوشهر گفت: چون شرایط ساخت استادیوم فوری در عرض ۲۵ روزه نیست، باید مشکل ورزشگاه نوشهر را مرتفع کرد تا نوشهری‌ها بتوانند از لیگ یک میزبانی کنند.

وی افزود: چیزهایی های که می‌شود مشکلاتش را رفع کرد را باید بررسی کنیم و برطرف کنیم تا شرایط میزبانی نوشهری‌ها فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باید طبق مقتضیات مملکت دستور صادر کرد، گفت: مشکل چمن و مشکل روشنایی قابل حل است ولی به نظرم نباید سختگیری بیش از حد صورت بگیرد چون ما باید با واقعیات مشکلات را آهسته آهسته و با تدبیر حل کنیم تا تیم‌های پرهواداری مثل نساجی و شهرداری نوشهر در شهرهای و استادیوم‌های خودشان میزبان هواداران خودشان باشند.

نظر شما