شناسهٔ خبر: 67821622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده فراجا:

️مرزبانان با دقت و اشرافیت کوچک‌ترین تحرکات دشمن را رصد می‌کند

بوشهر- معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مرزبانان با دقت، حساسیت، هوشیاری، اشراف اطلاعاتی، در مرزها حراست و کوچک‌ترین تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمیدرضا اشراق عصر چهارشنبه در نشست فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مظلوم مرزبانی و قدردانی از عملکرد مرزبانان استان بوشهر در حراست و پاسداری از حریم مرزهای استان اظهار کرد: ارتقای فرهنگ سازمانی و مثبت گرایی در مرزبانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی بیان کرد: مرزبانان با اقتدار و حفظ فرهنگ سازمانی، نظم و انضباط ظاهری و معنوی، امنیت و آرامش مرزها را فراهم می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه مرزبانی عملکرد مطلوبی داشته است، افزود: هوشیاری، ارتقای توان رزم همواره باید در مرزبانی سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

سردار اشراق با تأکید بر ضرورت آمادگی عملیاتی مرزبانان، اظهار کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی همواره باید با فراگیری آموزش‌های تخصصی، ارتقا، آمادگی عملیاتی در راه دفاع از مرزها و امنیت و آرامش مردم آماده باشند.

وی بر ضرورت اشرافیت اطلاعاتی گفت: هوشیاری و اشراف فراگیر اطلاعاتی یک ضرورت است زیرا ممکن است دشمن فرصت ضربه زدن به امنیت کشور را پیدا کند.

سردار اشراق با تاکید بر هوشیاری همیشگی حافظان امنیت مرزها افزود: مرزبانان همواره با دقت، حساسیت، هوشیاری، اشراف اطلاعاتی، در مرزها حراست و کوچک‌ترین تحرکات دشمن را رصد می‌کند.

نظر شما