شناسهٔ خبر: 64635712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کیفرخواست زن قاچاقچی کلان سوخت به خارج کشور

برای یکی از زنان سرکرده قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود؛ کیفرخواست صادر شد.

صاحب‌خبر -

 

 
 

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب از صدور کیفرخواست برای یکی از سرکردگان قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان که بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت به خارج از کشور منتقل کرده بود، خبر داد و گفت: گردش مالی‌ حساب‌های متهم خانم  در۲ سال اخیر میلیاردها تومان بوده است.

 حامد محمدی اعلام کرد: در این پرونده علاوه بر متهم ردیف اول، تعداد افراد دیگری نیز که در زمینه قاچاق سازمان یافته اقدام می کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

وی افزود: باتوجه به اینکه در این پرونده قاچاق سوخت به صورت سازمان یافته بوده، مرجع رسیدگی کننده دادگستری است و پرونده پس از رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب رودبار با صدور کیفرخواست با دادگاه صالحه به منظور صدور حکم ارسال شده است.

محمدی بیان کرد: در این  زمینه تعدادی خودروی مخصوص حمل سوخت قاچاق که متعلق به متهم ردیف اول پرونده است، توقیف و دستورات لازم به منظور ضبط وجوه حاصله از فروش سوخت قاچاق صادر شده است.

دادستان رودبار جنوب  هشدار داد:تردد سوخت‌برهای قاچاق در جاده های جنوب استان کرمان منجر به تصادفات و حادثه های متعدد دلخراشی برای شهروندان شده که  باعث نارضایتی مردم و ناامنی جاده ها شده است.

 

نظر شما