شناسهٔ خبر: 64604542 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی ایران برای بازی مقابل فلسطین

ترکیب ایران در اولین بازی در جام ملت‌های آسیا احتمالا قابل پیشبینی خواهد بود. ترکیب ایران در اولین بازی در جام ملت‌های آسیا احتمالا قابل پیشبینی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی ایران امروز (یکشنبه) اولین دیدار خود در چهارچوب جام ملت‌های آسیا را مقابل فلسطین برگزار خواهد کرد. ترکیب ایران در بازی مقابل فلسطین قابل حدس است و تنها در ۲ پست احتمال دارد شاهد تغییر باشیم.

درون دروازه بیرانوند قرار می گیرد، جلوی او زوج خلیل‌زاده - کنعانی زادگان بازی خواهند کرد و در سمت راست رامین رضاییان گزینه اصلی خواهد بود. اولین پستی که در آن انتخاب بازیکن مشخص نیست، پست مدافع چپ است. احتمالا با توجه به شرایط بازی، میلاد محمدی بازی می‌کند و در نیمه دوم حاج صفی به زمین خواهد رفت.

دو هافبک مرکزی ایران در بازی مقابل فلسطین عزت‌اللهی و قدوس خواهند بود و در سمت راست و چپ محبی و جهانبخش بازی می‌کنند. احتمالا در نیمه دوم شاهد حضور ترابی و قایدی هم باشیم.

در خط حمله حضور طارمی و سردار محتمل است اما به دلیل عدم حضور سردار در بازی‌های تدارکاتی و البته قدرت نه‌چندان بالای حریف ممکن است شاهد زوج مغانلو-طارمی باشیم.

احتمال حضور محرمی به جای رضاییان و ابراهیمی به جای قدوس در ترکیب اولیه وجود دارد اما ترکیب اصلی این تیم احتمالا مانند همیشه خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایران مقابل فلسطین:

علیرضا بیرانوند - حسین کنعانی زادگان - شجاع خلیل زاده - میلاد محمدی - رامین رضاییان - سعید عزت‌الهی - سامان قدوس - علیرضا جهانبخش - محمد محبی - مهدی طارمی و سردار آزمون

انتهای پیام/

نظر شما