شناسهٔ خبر: 67486641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

محمدحسین اسلامی هشتاد می‌پوشد

شماره پیراهن خرید جدید استقلال مشخص شد

محمدحسین اسلامی به عنوان نخستین خرید تابستانی استقلال، قرار است شماره 80 را در این تیم بپوشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که چند روز پیش نیز اعلام شده بود، محمدحسین اسلامی به عنوان نخستین خرید تابستانی استقلال به این تیم پیوست. بازیکن جوانی که در فصول گذشته همواره مدنظر جواد نکونام قرار داشت، بالاخره به این طلسم پایان داد تا بتواند زیر نظر سرمربی آبی‌ها فعالیت کند.

اسلامی که کارش را از رده‌های پایه ذوب آهن آغاز کرد، در تقابل با همین تیم استقلال توانست توجهات را به خود جلب کند. بازیکن جوانی که با تکنیک قابل توجه و انجام حرکات انفرادی، مدافعان آبی پوش را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و عملکرد قابل توجهی داشت.

او در لیگ بیست و یکم رفته رفته به ترکیب ذوبی‌ها اضافه گردید و در لیگ بیست و دوم به مهره‌ای ثابت در ترکیب تیم مهدی تارتار تبدیل شد. اسلامی در لیگ بیست و سوم به اوج پختگی رسید و فصل قبل موفق به زدن چهار گل شد و سه مرتبه نیز پاس گل داد.

اسلامی در بازی برگشت لیگ قبل برابر استقلال عملکرد خوبی داشت و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پس از بازی، به تمجید دوباره از این بازیکن پرداخت و یک بار دیگر بابت عدم جذب این بازیکن، به انتقاد از مدیران وقت تیم پرداخت.

این بازیکن در روزهای اخیر مذاکراتی را با مدیران استقلال داشت که ابتدا طرفین به توافق دست پیدا نکردند ولی پس از برگزاری جلسات بعدی، موانع و مشکلات برای حضور او در جمع آبی‌ها برداشته شد و شب گذشته به صورت رسمی قراردادش را با این تیم منعقد کرد.

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد که اسلامی قرار است در این تیم پیراهن شماره 80 را بر تن کند. هر چند که محمدحسین اسلامی 23 سال و سه ماه سن دارد اما جزء سهمیه بزرگسالان استقلال به شمار خواهد رفت. از آنجایی که او فصل قبل در استقلال حضور نداشته، در نتیجه استقلال نمی‌تواند نام این بازیکن را در لیست زیر 25 سال ثبت کند.

2049949

نظر شما