شناسهٔ خبر: 67486984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رضایی:

متعجبم چرا هلند از والیبال نشسته ایران دعوت کرد اما ویزا نداد

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان پس از لغو سفر این تیم به تورنمنت بین‌المللی هلند، گفت: با وجود اینکه با دعوت خود کشور هلند قرار بود در این تورنمنت شرکت کنیم؛ اما واقعا نمی‌دانم چرا یک روز قبل از اعزام به این تورنمنت سفارت هلند از دادن ویزا به تیم ملی والیبال نشسته امتناع کرد.

صاحب‌خبر -

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تورنمنت بین‌المللی هلند قرار است از روز جمعه 15 تیر با حضور 9 تیم برتر جهان که اکثر آن ها پارالمپیکی هستند برگزار شود که برای شرکت در این تورنمنت، کشور هلند از ایران به عنوان تیم قهرمان جهان و پارالمپیک در والیبال نشسته مردان رسما دعوت کرده بود. با وجود این که مقدمات کار اعم از خرید بلیت و رزرو هتل از یک ماه پیش انجام شده بود و تمام پروسه‌ها برای گرفتن ویزا را 3 هفته پیش انجام داده بودیم اما نمی‌دانم به چه دلیلی سفارت هلند از دادن ویزا به تیم والیبال نشسته امتناع کرد.

وی گفت: حتی روز شنبه سفارت هلند در ایران طی تماسی که با مسئولین برگزاری مسابقات داشت به ما این اطمینان را داد که هیچ مشکلی برای حضور شما در این رقابت‌ها وجود دارد اما در کمال تعجب روز گذشته زمانی که برای گرفتن ویزا به سفارت هلند مراجعه کردیم بدون هیچ دلیل خاصی به ما گفتند به شما ویزا نمی‌دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان خاطرنشان کرد: هنوز هم من و بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته در شوک هستند که سفارت هلند چرا چنین برخوردی را با تیم قهرمان جهان و پارالمپیک داشت.

رضایی خاطرنشان کرد: ما که به کشور هلند برای شرکت در چنین تورنمنتی درخواست نداده بودیم بلکه خودشان از تیم ما قبل از برگزاری بازی‌های پارالمپیک پاریس دعوت کرده بودند که در این تورنمنت شرکت کنیم اکنون نیز باید پاسخگو باشند که چرا چنین برخوردی با تیم ملی والیبال نشسته ایران داشتند. به نظر من باید وزارت امور خارجه ایران پیگیر این قضیه باشد که چرا و به چه دلیلی به تیم ما ویزا ندادند.

وی در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته بعد از عدم صدور ویزا از سوی سفارت هلند، افزود: بازیکنان از نظر روحی کاملا به هم ریخته‌اند و هنوز هم باور نمی‌کنند که این سفر لغو شده است. قرار بود بعد از پایان این تورنمنت تکلیف بازیکنان اعزامی به پارالمپیک پاریس را مشخص کنیم که چنین شرایطی ایجاد شد.

انتهای پیام

نظر شما