شناسهٔ خبر: 64586913 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت اجتناب از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم خواست در ۴۸ ساعت آینده از هرگونه سفر‌های غیرضروری جدا خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

کلیم‌‌اله وثوقی با اشاره به آماده باش ۸۰ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان، گفت: طبق اعلام هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف و کولاک شدید در ۴۸ ساعت آینده ۴۰۰ راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به دلیل برف و کولاک شدیدی که در ساعت آینده خواهیم داشت، احتمال مسدودی راه‌های روستایی نیز وجود دارد که درخواست داریم مردم از ترددهای شبانه غیر ضروری در محورهای فرعی و روستایی حتماً خودداری کنند.

به گفته او، در جهت خدمت‌رسانی هرچه شایسته به مردم، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت استفاده از ماشین‌آلات نهادها و بخش خصوصی انجام شده تا در مواقع بحرانی دچار مشکل نباشیم.

وثوقی افزود: به دلیل کولاک شدید و بارش برف طی ساعات آینده ترددکنندگان در صورت لزوم سفر، حتماً از تجهیزات زمستانی و به ویژه زنجیر چرخ استفاده کنند و همکاری‌های لازم را با اکیپ‌های راهداری و سایر نیروهای امدادی داشته باشند.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح زمستانی تاکنون با تلاش راهداران بیش از ۳۳ هزار کیلومتر باند برفروبی انجام و به هزار خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه اولویت بازگشایی راه‌ها به ترتیب با محورهای اصلی فرعی و روستایی است از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان اردبیل تماس بگیرند.

 

نظر شما