شناسهٔ خبر: 64585974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی:

مسیر مواصلاتی ۶۵ روستا در آذربایجان غربی با تلاش راهداران بازگشایی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار کیلومتر از جاده‌های شمال و جنوب استان طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران، برف روبی، نمک پاشی و برای تردد خودروها آماده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: یک هزار کیلومتر از جاده‌های شمال و جنوب استان طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران، برف روبی، نمک پاشی و برای تردد خودروها آماده شد، در این مدت، مسیر مواصلاتی ۶۵ روستا در آذربایجان غربی بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور مواصلاتی ۱۷ روستا در نقاط مختلف آذربایجان غربی مسدود است که با وجود تداوم بارش، روند بازگشایی آن‌ها توسط تیم‌های راهداری ادامه دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: برای بازگشایی مسیر‌های اصلی و روستایی طی شبانه روز گذشته در آذربایجان غربی، بیش از ۱۰۰ راهدار فعال بوده و ۷۰۰ تن شن و ماسه مصرف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف و مه گرفتگی در گردنه‌های مایین بلاغ تکاب و زمزیران مسیر مهاباد – سردشت هستیم و بارش برف در محور‌های تمرچین، شاهین دژ - تکاب، پیرانشهر- سردشت نیز گزارش شده است.

نظر شما