شناسهٔ خبر: 64576188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه ارتباطی ۲۰۶ روستای برفگیر لرستان بازگشایی شد

راه ارتباطی ۲۰۶ روستای برفگیر لرستان بازگشایی شد و ۱۵۴ روستای استان همچنان مسدود است.

صاحب‌خبر -

بازگشایی ۲۰۶ روستای برفگیر لرستانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: با تلاش راهداران استان راه ارتباطی ۲۰۶ روستای استان که بر اثر بارش برف مسدود شده بود،  بازگشایی شد. 

مهندس مرتضی شیروانی افزود: ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۳۸ پایگاه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان ب در حال بازگشایی  راه‌های برفگیر  استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد:با تلاش و سخت کوشی همکاران در حال حاضر راه‌های شریانی و مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

وی گفت: با وجود اینکه امکان برف روبی راه های روستایی به خاطر شرایط نامساعد جوی در شب مقدور نبود، همکاران از طلوع صبح فعالیت خود را برای بازگشایی راه روستایی شروع کردند.

شیروانی با بیان اینکه راه ۳۶۰ روستا در سطح استان مسدود بود افزود : با تلاش بی وقفه راهداران راه ۲۰۶ روستا بازگشایی شده است و امیدوارم با تلاش همکاران و صبوری مردم راه‌ ۱۵۴ روستا مسدود مانده سریعتر بازگشایی شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از شهروندان خواستد با توجه به مه گرفتگی شدید و احتمال یخ زدگی سطح جاده‌ها در شب ، از سفر های غیر ضرور خودداری کنند و درصورت سفر حتما در تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

 

نظر شما