شناسهٔ خبر: 64594325 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

برف روبي يک هزار و 74 کيلومتر از محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي طي 24 ساعت گذشته

صاحب‌خبر -
برف روبي يک هزار و 74 کيلومتر از محورهاي مواصلاتي آذربايجان غربي طي 24 ساعت گذشته
خبرگزاری آریا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از برف روبی یک هزار و ٧4 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان با تلاش ٩١ نفر از راهداران در 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به بارش برف و برف روبی جاده‌های مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته گفت: با فعالیت بی‌وقفه راهداران در محورهای مواصلاتی اصلی سراسر استان بارش نزولات آسمانی باعث انسداد هیچ مسیری نشد و راهداران یک هزار و 74 کیلومتر از این محورها را برف روبی کنند. 
وی در ادامه با توجه به تلاش بی‌وقفه راهداران ادامه داد: طی 24 گذشته 91 نفر از راهداران با 45 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و 670 تن شن و ماسه جهت جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها، محورهای مواصلاتی استان را بازگشایی و ترددها را تسهیل کردند. 
دست نشان با توجه به اهمیت ایمنی سفر خاطر نشان کرد: به دلیل تداوم بارش در محورهای مختلف استان، توصیه می‌شود همشهریان از تردد غیرضروری در مسیرهای برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن و سیستم گرمایشی مطمئن شوند. 
وی افزود: در 24 ساعت گذشته 65 محور روستایی براثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود که در حال حاضر راه این رتعداد روستا با فعالیت 6 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین توسط 8 نفر از راهداران بازگشالیی شده است. 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تشریح نحوه اطلاع از وضعیت راه‌ها گفت: کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت 24ساعته پاسخگوی شماره تلفن 141 هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و سامانه 141 به صورت آنلاین و از طریق دوربین‌های پایش تصویری استان که در اختیار کاربران نیز قرار می‌گیرد، استفاده کنند.

نظر شما