شناسهٔ خبر: 64575611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه زنجان:

تحقق اغلب وعده‌های رئیس جمهور در دور اول سفر به زنجان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درمیعادگاه جمعه این شهر گفت: بیشتر وعده‌هایی که رئیس جمهور در دور اول سفر به استان داده بودند اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، افزود: از جمله وعده‌ها اشتغال بود که خوشبختانه اجرایی شد.
وی گفت: با اقدامات صورت گرفته تعداد افراد بیکار در استان زنجان کاهش یافته است و تلاش می‌شود که بیکاری به حداقل برسد و حتی یک نفر نیز در استان بیکار نباشد.
امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان، افزود: احصای مسایل و پیگیری اولویت‌ها در سفر‌های استانی رئیس جمهور به خوبی انجام می‌شود و این امر در استان زنجان نیز بسیار مشهود بود.
نماینده  ولی فقیه دراستان گفت: در سفر‌های استانی، قبل از حضور رئیس جمهور در استان‌ها، تیمی در استان‌ها حضور می‌یابد و به همراهی استاندار و مدیران رایزنی کرده و مسائل اساسی را احصا و بر روی اولویت‌ها تمرکز می‌کنند که از اقدامات بسیار خوب دولت است و خوشبختانه در سفر اخیر نیز همین امر اجرایی شد.
خطیب جمعه زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان، یادآور شد: رسانه‌ها نیز تلاش کردند تا اخبار سفر را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: این ایام فرصتی مناسبی برای تبیین خدمات نظام است و باید برنامه‌های امسال دهه فجر ماه هر چه پرشورتر برگزار شود.

نظر شما