شناسهٔ خبر: 64062214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نا کارآمدی مجامع بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست ها

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز گفت: وجود حق وتوی ابرقدرت ها، کارکرد نهادها و مجامع بین المللی به ویژه سازمان ملل را ناکارآمد کرده است‌.

صاحب‌خبر -

نا کارآمدی مجامع بین‌المللی در برابر جنایات صهیونیست ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با بیان اینکه در دین اسلام به طرح و حمایت از انسان‌ها تاکید شده است گفت: این روز‌ها شاهد هستیم آمریکایی‌ها از رژیم اشغالگر قدس با ابزار وتو، حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه دولت آمریکا با ابزار وتو اجازه نداد قطعنامه سازمان ملل در محکومیت اقدامات ننگین رژیم صهیونیستی به تصویب برسد افزود: تا به امروز ۴۰ قطعنامه سازمان ملل در محکومیت رژیم جعلی اسرائیل از سوی آمریکا وتو شده است.

امام جمعه زنجان با یادآوری اینکه وتو کار آمدی مجامع بین المللی را ناکارآمد نشان می‌دهد، گفت: ناکارآمد بودن مجامع بین المللی این روز‌ها در جنگ بی رحمانه غزه به خوبی نمایان است.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود سالروز شهادت آیت الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامیداشت و از خدمات فعالان عرصه حمل و نقل قدر دانی کرد.

نظر شما