شناسهٔ خبر: 64573009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت اوقاف زنجان در ارتقاء حوزه بهداشت و درمان استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: اوقاف به منظور کمک و حمایت از ارتقاء سطح بهداشت و درمان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته مورد نیاز در این حوزه اقدام به تصویب یک طرح درمانی در ابهر نموده است.

صاحب‌خبر -

مشارکت اوقاف زنجان در ارتقای حوزه بهداشت و درمان استان/طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت‌الاسلام کرمی گفت: اوقاف به منظور کمک و حمایت از ارتقاء سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته و بروز مورد نیاز در این حوزه، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب یک طرح درمانی در شهرستان ابهر نموده است.

وی افزود: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی‌های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بابیان اینکه با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد، گفت: اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان است که با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تأمین شده است.

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: برای اجرای طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن وشهرسازی استان وهمینطور معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند که قطعا منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفین محترم که زمین‌های خود را وقف انجام کار‌های خیر نموده اند اجرا خواهد شد

نظر شما