شناسهٔ خبر: 64530216 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

پیش‌نمایش‌های بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نگران‌کننده هستند

ضعف گیم‌پلی و داستان / pushsquare

صاحب‌خبر -

از زمانی که مشخص شده بود Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی لایو سرویس است بازیکنان نگاه بدبینانه‌ای نسبت به این عنوان داشته‌اند. هرچند راک‌استدی، سازنده بازی‌های سری Batman: Arkham زمان زیادی را صرف توسعه Suicide Squad: Kill the Justice League کرده است و همچنین وعده داده که حالت آفلاین به این عنوان اضافه خواهد شد، اما پیش‌نمایش‌های جدیدی که توسط نشریات مختلف منتشرشده چندان امیدوارکننده نیستند.

نگاه کلی این پیش‌نمایش‌ها که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، چندان مثبت نیستند. اکثر آن‌ها داستان و شخصیت‌ها آن را ستایش کرده‌‌اند اما نسبت به گیم‌پلی بازی چندان رضایت ندارند. تقریبا تمام نشریات با ماموریت‌های جهان باز بازی مشکل دارند.

Gamespot در پیش‌نمایش خود به عناصر لایو سرویس بازی چندان علاقه‌ای نشان نداده و عقیده دارد که بازی در تضاد با چیزی است که می‌خواهد انجام دهد. «فیل هورنشاو»، نویسنده گیم‌اسپات همچنین اعتقاد دارد که بازی به‌خوبی نتواسته تعادل بین داستان‌های سینمایی و ماموریت‌های جهان باز خود را برقرار کند.

در همین حال، IGN به داستان بازی پرداخته است و عقیده دارد که طرح داستانی راک‌استدی عواقب کارهایی که در بازی انجام می‌دهیم را نشان نمی‌دهد و در این مواقع با داستان تازه‌ای روبرو می‌شویم. نویسنده IGN همچنین اشاره کرده که اگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد هر شخصیت را فاکتور بگیریم، شخصیت‌های قابل بازی چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند. به گفته او گیم‌پلی بازی اساسا به هدف‌گیری و تیراندازی خلاصه می‌شود و نکته قابل اشاره‌ای درباره گان‌پلی وجود ندارد.

پیش‌نمایش‌های Suicide Squad: Kill the Justice League از ضعف گیم‌پلی آن خبر می‌دهند - ویجیاتو پیش‌نمایش‌های Suicide Squad: Kill the Justice League از ضعف گیم‌پلی آن خبر می‌دهند - ویجیاتو

منتقد Eurogamer فکر می‌کند که راک‌استدی با بازی Suicide Squad: Kill the Justice League صرفا قصد دارد ترندهای امروزی را دنبال کند، زیرا از گیم‌پلی بازی‌های قبلی خود بسیار دور شده است. VGC نیز با اشاره به همین موضوع می‌گوید که اگر با راک‌استدی آشنایی نداشته باشید، احتمالا برایتان قابل حدس نخواهد بود که سازنده Suicide Squad و سری Batman: Arkham یک استودیو است.

با وجود این پیش‌نمایش‌ها به‌نظر می‌رسد که حتی امیدوارترین طرفداران بازی‌های راک‌استدی نیز کمی نگران شده باشند. این بازی که چندین بار تاخیر خورده است، سرانجام در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد. می‌توانید در مطلب «هر آن‌چه که باید از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League بدانید» اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید.

ویجی‌لاگ پلاسبازی های ایکس باکس روی پلی استیشن و جوایز استیم

شرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو شرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو pushsquare

برچسب‌ها:

نظر شما