شناسهٔ خبر: 64498535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیج گچساران

خبرگزاری صدا و سیما

آئین تجلیل از ۱۵ نفر گچسارانی شامل افرادی که رتبه اول و دوم استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتند، برگزار شد.

صاحب‌خبر -
برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان گچساران تجلیل شدند
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساراندر آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیج شهرستان گچساران، اظهار کرد: صبر در برابر سختی‌ها و مشکلات یکی از مهم‌ترین نقش‌هایی است که قرآن توانسته با عظمت خود در زندگی به انسان‌ها آموزش دهد.
حجت الاسلام هادی خادمی با اشاره به اینکه با توسل و تمسک به قرآن می‌توان بسیاری از موانع را از سر راه برداشت، گفت: قرآن به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) راه رسیدن به سعادت و رستگاری انسان را در دنیا و آخرت به وی نشان داده است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران نیز در این آئین، گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده که بسیاری از اشخاص و جوامع آزادی‌خواه جهان تحت تاثیر این مکتب قرار گرفته و به رشد برسند.
سرهنگ سعادت الله عزیزی حاج قاسم سلیمانی را برخاسته از معنویت، عقلانیت و مقاومت دانست و افزود: این مکتب افتخارآفرین، عزت بخش و تاریخ ساز بوده می‌تواند نسل‌های آینده را به خوبی پرورش دهد.
گفتنی است در پایان این آئین از ۱۵ نفر شامل افرادی که رتبه اول و دوم استانی مسابقات قرآن و عترت بسیج را داشتند، تجلیل شد.

نظر شما