شناسهٔ خبر: 67291730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان داراب:

استادان بسیجی در تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرینی داشته باشند

مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان داراب گفت: استادان بسیجی باید با روشنگری و ترکیب علم و ایمان راهنما و روشنی‌بخش مسیر حرکت قشر نخبه دانشجویی باشند و در زمینه تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرینی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جعفر شریعتی مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان داراب و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در نشست هم اندیشی استاد تراز انقلاب اسلامی که به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و با حضور مسئولان شهرستان داراب و استادان حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برگزار شد، اظهار داشت: شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران هم در حوزه‌های علم و دانش و هم در حوزه اخلاق و دین مداری جزء برترین‌هاست و نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی و الگویی تمام عیار برای اساتید و دانشجویان دانشگاه و حتی مسئولین به‌شمار می‌آید.

مدیر کانون بسیج اساتید شهرستان داراب با اشاره به حضور حماسی و باشکوه مردم در تشییع سید الشهدای خدمت شهید رئیسی عزیز و همراهان گرامی ایشان گفت: مردم قدرشناس و شریف ایران اسلامی با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 و انتخاب اصلح حماسه خود را تکمیل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این روزها که دشمنان اسلام و انقلاب از راه های مختلف برای آسیب‌زدن به ما استفاده می‌کنند، به‌شدت نیاز است که استادان دانشگاه‎ها شهید دکتر چمران را به‌عنوان یک استاد تراز انقلاب اسلامی الگوی عملی خود قرار داده و به مانند این شهید دانشمند و بزرگوار برای اعتلا و سربلندی انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان تلاش کنند.

جوانان و دانشجویان شهید چمران را الگو قرار دهند

 حجت الاسلام وحید علیمرادپور استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه هم در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید جمهور و تبریک اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم، با اشاره به زندگی سراسر تلاش شهید چمران اسوه عشق و فداکاری، اظهار داشت: وظیفه استادان بسیجی، تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی است و باید استادان بسیجی با روشنگری، راهنما و روشنی‌بخش مسیر حرکتی قشر نخبه دانشجویی نیز باشند.

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب هم در این نشست گفت: دکتر چمران شهیدی بود که همه عمر بابرکت خود را صرف جهاد در راه خدا و تلاش علمی و عملی کرده بود، شهیدی که به‌معنای واقعی کلمه مصداق آیه ۲۰ سوره مبارکه توبه بود. این شهید بزرگوار ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا را به‌عنوان مسیر و الگوی حرکتی خود در طول زندگی قرار داده بود.

 حجت الاسلام دسترنج امام جمعه جنت‌شهر نیز در این نشست ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به ابعاد مختلف زندگی شهید چمران، بیان کرد: این شهید نه‌تنها الگوی کاملی برای استادان دانشگاه است، بلکه جوانان و دانشجویان ما نیز می‌توانند این شهید بزرگوار را برای خود به‌عنوان یک الگو قرار دهند و تلاش کنند تا مانند شهید چمران نامی ماندگار از خود به جای بگذارند.

به گزارش بسیج، در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان داراب، مسئول سیاسی سپاه ناحیه داراب، امام جمعه جنت‌شهر، رؤسای دانشگاه‌ها، جانشین فرماندهی سپاه شهرستان داراب، رابط بسیج اساتید شهرستان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد، از کمال غلامی پور فرد و نسرین علوی‌نیا به‌دلیل همکاری و فعالیت مؤثر با کانون بسیج اساتید شهرستان داراب تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما