شناسهٔ خبر: 64451787 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویداد ملی جامعه پرداز به میزبانی زنجان برگزار شد

مدیرکل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویداد ملی جامعه پرداز با حضور وزیر ورزش و جوانان در زنجان برگزار شد و تا پایان سال پنجاه رویداد ملی جامعه پرداز نیز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

استانهای کشور میزبان رویداد ملی جامعه پرداز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، متقی فر مدیرکل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویداد ملی جامعه پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن، جمعیت و کاهش طلاق، طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که تا کنون در ۱۸ استان کشور برگزار شده است. 

متقی فر با اشاره به میزبانی زنجان از این رویداد افزود: قرار است تا پایان سال پنجاه رویداد ملی جامعه پرداز در سراسر کشور با هدف شبکه سازی جوانان و گرد هم آوردن و هم افزایی بین مجموعه‌های تخصصی در هر استان و بهره گیری از ظرفیت‌های یکدیگر برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این رویداد سه میز مساله‌محور بر اساس زیست بوم استان‌ها ایجاد می‌شود که به صورت مباحثه و مناظره شامل میز ازدواج، میز طلاق و میز جمعیت خواهد بود تا ضمن بیان ایرادات، راه حل‌های اجرایی نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مساله توسط مجموعه‌های مردمی و آموزش و توانمندسازی کنشگران در زمینه حل مسائل اصلی استان از دیگر اهدافی است که در رویداد جامعه پرداز دنبال می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این رویداد به درگاه اداره کل وزارت ورزش و جوانان مراجعه کنند.

نظر شما