شناسهٔ خبر: 68477062 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شایعه: بیست و پنجمین سالگرد Tony Hawk Pro Skater یک رویداد بزرگ خواهد بود

محمدرضا نوروزی / The Gamer

صاحب‌خبر -

پیش از بیست و پنجمین سالگرد ساخت این مجموعه، حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی سری Tony Hawk Pro Skater پوسترهای خود را به‌روز و بسیاری از طرفداران این بازی را چشم انتظار یک رویداد جذاب گذاشته‌اند.

این تغییرات ابتدا توسط کاربر توییتر Wario64 به صورت آنلاین مشاهده شد که در حساب های Twitter، YouTube و Facebook قابل مشاهده است. این موارد شامل یک عکس نمایه و همچنین بنر جدیدی برای بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد این بازی بوده است. همانطور که یکی از کاربران توییتر متوجه شد، این بنر دارای حق تکثیر جدیدی است که سال ۲۰۲۴ را نشان می دهد.

اولین بازی Tony Hawk's Pro Skater در ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۹ عرضه شد و این رویداد می‌تواند یک اتفاق بسیار مهم باشد. همانطور که گیمرها به یاد دارند، بازی Tony Hawk's Pro Skater 1 و قسمت دوم این مجموعه در سال ۲۰۲۰ توسط Vicarious Visions بازسازی شد. این بازسازی یک سال بعد به کنسول‌های نسل نهمی نیز راه پیدا کرد.

با وجود این بازسازی موفق، Tony Hawk اعلام کرد که بازسازی‌های دو بازی Pro Skater 3 و قسمت چهارم مجموعه پس از ادغام Vicarious Visions با بلیزارد کنار گذاشته شده است. نهایتا باید دید که ۳۰ روز آینده چه اتفاقی برای این مجموعه رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها:

نظر شما