شناسهٔ خبر: 64431956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استمرار عملیات آسفالت معابر شهری اهواز

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز از استمرار عملیات آسفالت و بهسازی روکش آسفالت معابر و خیابان‌های این کلانشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، مهدی مرادحسینی به خبرنگار ما گفت: اجرای گسترده طرح جامع فاضلاب از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در سطح شهر اهواز و شخم زدن معابر شهری و ترمیم نکردن و آسفالت نشدن مناسب حفاری شده توسط این شرکت، باعث ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.
 
وی با بیان اینکه شهرداری به صورت مستمر با برنامه ریزی منظم و تعیین هدف پایدار برای ساماندهی، اصلاح و بهسازی آسفالت خیابان‌های اهواز، کار‌های انجام داده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار متر مربع از معابر شهری را آسفالت کرده است.
 
به گفته مرادحسینی؛ عملیات آسفالت و اصلاح آسفالت معابر شهری اهواز تا سال آینده ادامه دارد.
 
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: پیروی اعتراض‌های شهرداری و بازدید‌های مشترک مسئولان استانداری، فرمانداری، بازرسی، آبفا و شهرداری از ترمیم‌های نامناسب نوار‌های حفاری و ابلاغ معایب معابر ترمیم شده و منهول‌های نشست کرده و سایر مشکلات به شرکت آبفا، استانداری خوزستان اقدام به برگزاری مناقصه‌ای برای همسطح سازی درب‌های منهول با سطح معابر کرده است.
 
وی می‌گوید: همه تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود و بهبود کیفیت معابر شهری به منظور تسهیل در تردد شهروندان و جلب رضایتمندی آن‌ها به کار گرفته ایم.

نظر شما