شناسهٔ خبر: 64369740 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

فراخوان مسابقه عکاسی با موضوع «تغییر اقلیم»

معاون سازمان هواشناسی کشور گفت: مسابقه عکاسی با موضوع «تغییر اقلیم» به عنوان بخش جدید در همایش بین‌المللی تغییر اقلیم سازمان هواشناسی کشور فعال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بهزاد لایقی، معاون توسعه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی کشور و دبیر اجرایی هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم خاطرنشان کرد: موضوع کلی مسابقه «تغییر اقلیم و پیامدهای آن» است که عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر کشور می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: حضور در این مسابقه رایگان است و هر عکاس می‌تواند در هر کدام از موضوعات مسابقه سه اثر ارسال کند. محورهای این مسابقه شامل «تغییر اقلیم و مخاطرات جوی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای اقتصادی- اجتماعی»،«تغییر اقلیم و پیامدهای محیط زیستی»، «تغییر اقلیم و پیامدهای کشاورزی»، «تغییر اقلیم و گرمایش جو زمین» و «تغییر اقلیم و تولید گازهای گلخانه‌ای» است.

لایقی تصریح‌کرد: از دیگر محورهای این مسابقه می توان به «تغییر اقلیم و کاهش سطح یخچال‌های کره زمین»، «تغییر اقلیم و کاهش منابع برف»،‌ «تغییر اقلیم و مخاطرات زیستی منابع زنده اقیانوس‌ها»، «تغییر اقلیم و افزایش بیماری‌ها» و «تغییر اقلیم و آلودگی هوا» اشاره کرد.

معاون توسعه پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی تاکید کرد: عکس‌های ارسالی باید با عرض دست‌کم ٣٠ سانتیمتر و با دقت dpi ٣٠٠ ارسال شود، همچنین حجم فایل ارسالی باید حداقل سه و حداکثر هفت مگابایت با پسوند JPG و با مود RGB باشد.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، لایقی با بیان اینکه ارسال آثار فقط از طریق سایت همایش امکان‌پذیر است، گفت: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس به آدرس ICCC7.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما