شناسهٔ خبر: 64348431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

سریال The Last of Us بیشترین دانلود غیرقانونی را در سال ۲۰۲۳ داشته است

مندلورین و لوکی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند / Comicbook

صاحب‌خبر -

اکنون با پایان سال ۲۰۲۳، بسیاری از افراد این یک سال گذشته نگاه کرده و کارهای انجام شده خود را یک بار دیگر بررسی می‌کنند. اما این اتفاق درباره دیگر بخش‌ها نیز صدق می‌کند. برای مثال درباره لیست بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ به سریال د لست آو آس (The Last of Us) می‌رسیم که طبق گزارش سایت Torrent Freak در میان سریال‌هایی که بیشترین تعداد دانلود غیرقانونی را داشته‌اند قرار گرفته است.

در این گزارش، سریال د لست آو آس که جزو محبوب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۳ نیز قرار دارد، با کنار زدن دیگر سریال HBO، یعنی House of the Dragon که سال پیش رکورد بیشترین دانلود غیرقانی را در اختیار داشت، در صدر لیست قرار گرفت. دومین سریال ۲۰۲۳ با بیشترین دانلود غیرقانونی The Mandalorian (مندلورین) و سومین رتبه نیز به Loki از دیزنی پلاس می‌رسد و سریال Ahsoka هم در رده آخر قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید فهرست سریال‌های با بیشترین تعداد دانلود غیرقانی در سال ۲۰۲۳ را مشاهده کنید:

  1. The Last of Us
  2. The Mandalorian
  3. Loki
  4. Ahsoka
  5. Secret Invasion
  6. Silo
  7. Monarch: Legacy of Monsters
  8. Tulsa King
  9. Gen V
  10. Ted Lasso
سریال The Last of Us سریال The Last of Us

فصل اول سریال لست آو موفقیت بسیار بزرگی برای HBO به ارمغان آورد و حتی موفق به دریافت نامزدی جایزه امی نیز شد؛ بنابراین طرفداران حق دارند تا بی‌صبرانه منتظر انتشار فصل دوم این سریال اقتباسی باشند. چندی پیش اعلام شد که  تاریخ شروع رسمی فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us اکنون ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (۱ اسفند) است و انتظار می‌رود تا ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) ادامه داشته باشد. با این اوصاف طرفداران باید در سال ۲۰۲۵ منتظر پخش این سریال باشند.

نیل دراگمن، خالق این سریال قبلا فاش کرده بود که فصل دوم سریال ممکن است حاوی عناصری باشد که از نسخه اصلی بازی The Last of Us 2 بریده شده‌اند – اگرچه ممکن است در طول تولید این موضوع نیز تغییر کند.

اما جالب است بدانید که فصل دوم پایان کار نخواهد بود و باید منتظر ساخت فصل سوم نیز باشند. این افشاگری زمانی رخ داد که مجله GQ از نیل دراکمن پرسید «مردم حدس می‌زنند که چگونه فصل دوم چنین بازی بزرگی را در بر خواهد گرفت. آیا فصل بعد کل قسمت دوم را در بر می‌گیرد؟» که دراکمن پاسخ داد: «بیشتر از یک فصل است».

اجرای ویدیوی I Feel Fantastic | این عروسک واقعا زنده شده؟

پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتو پلی استیشن ۵ پرو یا PS6 می‌تواند به یک پردازنده هوش منصوعی مجهز باشد - ویجیاتو Comicbook

برچسب‌ها:

نظر شما