شناسهٔ خبر: 64339358 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف بیش از ۳۵ کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از ۳۵ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در عملیات اول با اقدامات و تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به استان همدان را می‌کنند.

او گفت: به همین منظور با همکاری مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان فامنین خودرو نامبردگان در شهرستان فامنین شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی‌های انجام شده ۳۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف شد که در این رابطه سه دستگاه خودروی سواری توقیف و سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

امیری گفت: در عملیات دوم نیز در پی اخبار به دست آمده و همکاری خوب مردمی و با انجام کار‌های اطلاعاتی قاچاقچی مواد مخدر از نوع تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر در داخل استان را می‌کرد با همکاری مشترک کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان نهاوند خودرو نامبرده در شهرستان نهاوند شناسایی و متوقف شده و مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار پنج کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف شد که در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری توقیف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

امیری گفت: اشراف اطلاعاتی و تعامل عملیاتی دو رویکرد مؤثر انتظامی استان است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند.

نظر شما