شناسهٔ خبر: 63485966 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین در همدان

دبیر اجرایی قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده همدان از اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیرحسین حسین آبادی گفت: طرح کمپ ترک اعتیاد برای درمان معتادین محله و منطقه‌های کوی امام خمینی (ره)، کوی اسلامشهر، محله سرپل سیفی آباد و پشت کارخانه یخ همدان به همت قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان برگزار می‌شود.

او گفت: این طرح با هدف بهبود وضعیت معتادان شهرستان همدان و همچنین کاهش مصرف کنندگان مواد مخدر و موادفروشان در سطح استان و شهرستان با همکاری گروه‌های جهادی بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج شهید قاسمی و شهید شکری پور همدان با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیروی انتظامی شهرستان همدان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی قرارگاه جهادی شهید مصطفی صدرزاده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی همدان گفت: امروزه به همت بسیجیان و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا استان همدان توانستیم بهترین طرح را برای پیشگیری و درمان معتادین در شهرستان و استان با همراهی و همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی انجام دهیم.

حسین آبادی گفت: اجرای طرح کمپ ترک اعتیاد به صورت مداوم در سطح شهرستان و استان توسط گروه‌های جهادی بسیج با همکاری کارکنان فراجا ادامه خواهد داشت و با پیگیری‌های قرارگاه جهادی با پلیس مبارزه با مواد مخدر برای دوره‌های تخصصی و ترک اعتیاد در کمپ‌های استان برای معتادین صورت گرفته است و افراد بعد از غربالگری به دو دسته تقسیم می‌شوند و دوره‌های سه ماهه و ۶ ماهه را در کمپ ترک اعتیاد سپری می‌کنند.

او ضمن تقدیر از نیرو‌های بسیج و کارکنان فراجا شهرستان همدان گفت: پایگاه‌های بسیج همواره در کنار کنارکنان فراجا هستند و مستحکم ایستاده‌اند که به مشکلات مردم رسیدگی و کمک کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

نظر شما