شناسهٔ خبر: 64326215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در جمع خبرنگاران؛

وزیر کشور: شهید سلیمانی نقطه تحولی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه‌ای ایجاد کرد

وحیدی با بیان اینکه شهید سلیمانی نقطه تحولی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه‌ای ایجاد کرده است، گفت: امروز همه شهیدان بزرگوار زنده هستند و الهام بخش جوانان و تمام مردم در جهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح امروز (شنبه) در حاشیه  آیین گرامیداشت شهید سید رضی موسوی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا پادگان ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: در وصف این شهید بزرگوار همین کافی است که بگوییم او توسط بدترین دشمنان خدا و خلق یعنی رژیم صهیونیستی با آن روش و با سه موشک به شهادت رسید.

وحیدی ادامه داد:  بغض او آنچنان در دل دشمنان جا داشت که این چنین کار بزدلانه و البته وحشیانه‌ای انجام دادند؛ مقام شهادت حق این شهید بزرگوار بود.

وزیر کشور افزود: شهید سیدرضی بیش از ۳۰ سال در خدمت مقاومت بود؛ از جوانی و از روزی که خود را شناخت در این مسیر بود تا زمانی که به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید سیدرضی الگوی خوبی برای جوانان کشورمان است، گفت: امروز نام شهید سیدرضی برای همه آشنا است؛ چراکه این شهید در طول عمر با برکت خود با اخلاص و گمنام زندگی کرد.

وحیدی افزود: آنچه که مهم است کاری است که رژیم صهیونیستی انجام داد. این رژیم با کار‌های دیوانه وار خود مهر‌های جدیدی را بر تابوت خود می‌زند. اینکه تصور کند که با شهادت این شهیدان می‌تواند محور مقاومت را تضعیف کند تصور باطلی است.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی تحولی در کشور، منطقه و جهان ایجاد کرد گفت: هر کدام از شهدای ما به تناسب چنین نقشی را خواهند داشت. حتما خون این شهید بزرگوار در کنار چند هزار شهید فلسطینی دامنگیر رژیم صهیونیستی می‌شود و فروپاشی آن هرچه زودتر خواهد بود.

وی در ادامه درباره چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار امروز در قلب همه ملت ما، در منطقه مقاومت، امت‌های اسلامی و همه آزادی خواهان جهان جای دارد و تبدیل به الگو و اسطوره‌ای شده است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مکتب سلیمانی امروز حرکت می‌کند و به جلو می‌رود.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید سلیمانی نقطه تحولی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه‌ای ایجاد کرده است، اظهار کرد:  امروز همه شهیدان بزرگوار زنده هستند که الهام بخش جوانان، تمام مردم نه تنها در ایران بلکه در جهان هستند و ما به وجود شهدا افتخار می‌کنیم و تصور و باور ما این است که خون این شهید و شهدای دیگر همه راه‌های امت اسلامی را که دشمنان سد کرده‌اند، باز می‌کند.

انتهای پیام/271

نظر شما