شناسهٔ خبر: 64313601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کیفیت ساخت پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی از استاندارد بالایی برخوردار است

معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: روند اجرای طرح‌های راهسازی و کیفیت مصالح به کارگیری شده در آذربایجان‌غربی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مطابق استاندارد‌های لازم است.

صاحب‌خبر -
کیفیت ساخت پروژه‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی از استاندارد بالایی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمد مهدی حیدری در بازدید از روند اجرای طرح‌های راهسازی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: طبق بازدید‌های میدانی انجام شده استفاده از مصالح مرغوب و مطابق با استاندارد‌های لازم در اجرای پروژه‌های راهسازی مشهود بوده و این عملکرد بسیار قابل تقدیر است.
 
وی ادامه داد: توسعه محور‌های مواصلاتی به خصوص در آذربایجان‌غربی و در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی تمرچین که محل تردد زائران اربعین حسینی بوده بسیار حائز اهمیت است.
 
معاون وزیر و رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: موضوع توجه ویژه به کیفیت قیر و آسفالت و سایر مباحث مرتبط با روسازی و زیرسازی از مواردی است که بیش از پیش در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برنامه‌ریزی و پیگیری می‌شود. 
 
حیدری افزود: همچنین توجه به ظرفیت ادارات کل استان‌ها نیز در برنامه‌ریزی‌های مد نظر قرار گرفته است و آذربایجان‌غربی نیز عملکرد خوبی را دارد.
 
وی افزود: کاهش هزینه‌های اجرایی، افزایش عمر بهره‌برداری و در نهایت رضایت هموطنان و استفاده‌کنندگان از شبکه راه‌ها و معابر مورد توجه وزارت راه و شهرسازی می‌باشد.

نظر شما