شناسهٔ خبر: 64286950 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب‌الله: مقاومت تحمیل معادلات خود بر دشمن را ادامه می‌دهد

مریم مینایی

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، تلاش‌های دیپلماتیک و تماس‌های سیاسی که از سوی کشورهای بزرگ صورت می‌گیرد با هدف کمک به لبنان انجام نمی‌شود بلکه در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد، اینکه دشمن صهیونیستی سخنی از اعلان جنگ گسترده علیه لبنان نمی‌زند، ناشی از ناتوانی آن در برابر نیروی مقاومت است که سازنده معادلات بازدارندگی، حافظ کرامت و حاکمیت لبنان است.

براساس گزارش سایت النشره، نبیل قاووق تصریح کرد، تلاش‌های دیپلماتیک و تماس‌های سیاسی که از سوی کشورهای بزرگ صورت می‌گیرد با هدف کمک به لبنان انجام نمی‌شود بلکه در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه افزود: «مقاومت از موضع قدرت و با اقتدار کامل برای تحمیل معادلات خود بر دشمن و پیروزی در غزه، به نبرد در میدان ادامه می‌دهد و ما هرگز مردم غزه را رها نخواهیم کرد و در جبهه‌های مختلف در یمن، لبنان، سوریه و عراق از آنها حمایت خواهیم کرد.»

قاووق همچنین تاکید کرد که مردم یمن یک موضع استراتژیک و تاریخی ثبت کرده‌اند و شکستی را بر آمریکایی‌ها در دریای سرخ تحمیل کردند و واشنگتن اکنون در آنجا در یک باتلاق افتاده و در تنگنا قرار دارد و اگر بخواهد حمله‌ای علیه یمن انجام دهد، خود را بیشتر در این باتلاق می‌کشاند و اگر به عملیات‌ها واکنشی نشان ندهد، ناتوانی‌ خود را آشکار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: «هرگونه کمک کشورهای عربی یا اسلامی به ارتش رژیم صهیونیستی بسیار ننگین و شرم‌آور است و هویت واقعی عربی آن چیزی است که از سوی مقاومت در یمن، غزه، لبنان، سوریه و عراق شاهد آن هستیم.»

انتهای پیام

حزب‌الله لبنان: مقاومت، از موضع قدرت برای تحمیل معادلات خود بر دشمن در غزه ادامه می‌دهد

نظر شما