شناسهٔ خبر: 64256741 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در پاسخ به دانشجو

سردار طلایی: وزارت دفاع همه ظرفیت‌ها را در حوزه پدافند سایبری و غیرعامل فعال کرده / ۱۲۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارتخانه همکاری دارند+ فیلم

سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد : نزدیک به ۱۲۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع در بخش‌های تحقیق و توسعه و فناوری و حتی بخش‌های تولیدی، آموزشی و پژوهشی همکاری دارند.

صاحب‌خبر -

سردار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در پاسخ به سئوال خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : وزارت دفاع همه ظرفیت‌های علمی و فناوری سخت و نرم خود را در حوزه پدافند غیرعامل فعال کرده است.

وی افزود: ساختار جدیدی را برای حوزه پدافند سایبری و کمک به حوزه‌های پدافندی را در دستور کار داریم.

طلایی نیک اظهارداشت : شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پدافند نقش بسیار موثری دارند، چون پدافند حوزه سایبر به شدت دانش پایه و نوین است.

وی افزود: نزدیک به ۱۲۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع در بخش‌های تحقیق و توسعه و فناوری و حتی بخش‌های تولیدی، آموزشی و پژوهشی همکاری دارند.

 طلایی نیک ابرازداشت : یکی از اولویت‌های اصلی در وزارت دفاع همکاری راهبردی و اشتراک با شرکت‌های دانش بنیان است.

 وی تاکید کرد: نسبت به سال گذشته میزان همکاری‌های صنعتی و تولیدی و تحقیقاتی با شرکت‌های دانش بنیان به سرعت در حال افزایش است و ۳۵ درصد از حجم همکاری‌های امسال ما با شرکت‌های دانش بنیان بوده که سال گذشته کمتر از ۲۰ درصد بوده است.

<div id="video-display-embed-code_2159345" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1120814/2159345?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما