شناسهٔ خبر: 64252093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت گروه‌های مقاومت در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

گروه‌های مقاومت عراق، فلسطین و لبنان شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفت و  اعلام کرد: ترور بزدلانه سردار شهید سید رضی موسوی از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی را با شدیدترین عبارت‌ها محکوم می‌کنیم.

به گزارش فلسطین الیوم، در ادامه این بیانیه آمده است: سردار شهید سید رضی موسوی از شاخص‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بود. این فرمانده شهید نقش اساسی و محوری در حمایت از نیرو‌های مقاومت در منطقه و حمایت از مردم فلسطین، مقاومت و آرمان آن‌ها داشت و ما او را به عنوان دوست وفادار و فداکار فلسطین و قدس می‌دانستیم.

جهاد اسلامی با بیان اینکه جنایت ترور سردار رضی بار دیگر نشان می‌دهد که خطر این رژیم تروریست برای همه منطقه است، تأکید کرده که جنایات این رژیم تنها شکست آن را از نیرو‌های مقاومت به همراه خواهد داشت.

در پایان این بیانیه آمده است: ما این مصیبت وارده را خدمت برادران ما در جمهوری اسلامی ایران، مردم و رهبری و به خانواده شهید فرمانده سید رضی موسوی، یاران و دوستداران ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این شهید علو درجات را مسالت داریم.

جنبش النجبا‌ء عراق در واکنش به شهادت سردار سرتیپ سید رضی موسوی تأکید کرد که خون پاک وی چراغ راه ما به سوی نجات نهایی از اشغالگری خواهد بود و هرگز خون وی هدر نخواهد رفت.  مقاومت اسلامی انتقام خون این شهید را خواهد گرفت. دشمنان دین و انسانیت بدانند که سرنوشت آن‌ها نابودی است. 

کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سوریه را تسلیت گفت و در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت فرمانده سید رضی موسوی اقدام جنایتکارانه‌ای از سوی صهیونیست‌ها در سوریه است. فرمانده موسوی نقش عمده‌ای در مقابله با نیرو‌های تکفیری مانند القاعده و داعش داشت که عراق و مردم آن را نابود کردند.

این تشکیلات مقاومت عراقی تأکید کرده است که دشمنان در توهم هستند که سیاست‌های جنایتکارانه آن‌ها مردان را از مبارزه با آن‌ها و دفع توطئه‌های آن‌ها باز می‌دارد.

در پایان بیانیه کتائب حزب الله آمده است: شهادت فرمانده مجاهد سید رضی موسوی را به آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم منطقه و آزادگان جهان تسلیت عرض می‌کنیم.

حزب الله لبنان نیز تاکید کرد ترور سردار سرتیپ سید رضی موسوی حمله آشکار و تجاوز به مرز‌ها توسط دشمن صهیونیستی است و در بیانیه خود آورده است: موسوی دهه‌ها برای حمایت از مقاومت اسلامی در لبنان تلاش کرد و از همراهان سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به دمشق «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار سید رضی موسوی در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت و معروف به سیدرضی و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

نظر شما