شناسهٔ خبر: 64244954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

بمی‌ ها؛ فوتبالیست تیم شان را با اشک بدرقه کردند

ظهر امروز پیکر "ملیکا محمدی" ملی پوش تیم فوتبال زنان و بازیکن تیم فوتبال باشگاه خاتون بم که روز گذشته در سانحه رانندگی جان باخت، با حضور مسئولین، جامعه ورزش و در میان اشک های هم تیمی ها و دوستانش در ورزشگاه فجر بم بدرقه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ روز گذشته "ملیکا محمدی" بازیکن تیم ملی فوتبال زنان و باشگاه خاتون بم که به همراه هم تیمی هایش عازم بم بود، متاسفانه به علت واژگونی خودرو جان خود را از دست داد و دو تن از هم تیمی هایش نیز مجروح شدند و اکنون در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

بعد از ضایعه تلخ درگذشت ملیکا محمدی، مراسم بدرقه پیکر وی، ظهر امروز دوشنبه در ورزشگاه فجر بم و با حضور بازیکنان و کادر فنی خاتون و جمعی از همبازیان او در تیم ملی و باشگاه خاتون برگزار شد.

بعد از برگزاری مراسم بدرقه، پیکر ملیکا محمدی قرار است؛ عصر امروز به شیراز منتقل شود و فردا مراسم تشییع او در شیراز برگزار خواهد شد.

با توجه به درخواست خانواده محمدی، قرار است پیکر ستاره فقید فوتبال زنان ایران، در زادگاه او در کشور آمریکا به خاک سپرده شود.

بمی‌ ها؛ فوتبالیست تیم شان را با اشک بدرقه کردند

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال این خبر را تائید و بیان کرد: پیکر ملیکا محمدی امروز در ورزشگاه فجر شهر بم دور افتخار زد و اهالی فوتبال در این مراسم با او وداع کردند.

وی افزود: عمو و دایی محمدی پیکر او را امروز به تهران انتقال دادند. پدر و مادر او هم به شیراز رسیدند و احتمالا مراسم ختمی برای او گرفته شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال همچنین درخصوص وضعیت بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی همراهان ملیکا؛ اظهار کرد: بهناز طاهرخانی هوشیاری کامل ندارد و هنوز در آی سی یو است، اما شرایط خوبی دارد. زهرا خواجوی هم دچار شکستگی از ناحیه لگن است، اما شکستگی‌ اش خیلی شدید نیست.

منظمی بیان کرد: کمیته پزشکی فدراسیون درصدد است این دو ورزشکار را به تهران انتقال دهد تا کارهای درمان انجام شود. البته زمان و نحوه انتقال آن‌ ها به تهران بستگی به نظر پزشک و شرایط شان دارد.

دایی ملیکا محمدی در حاشیه این مراسم گفت: ملیکا از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشت و همه بچه‌ ها را جلوی خانه جمع می‌ کرد و فوتبال بازی می‌ کردند و به همین دلیل کلاس‌ های اولیه را در شیراز گذراند و تا مقطع راهنمایی، از نخبگان این کلاس بود.

وی افزود: ملیکا از اول دبیرستان به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کردند و در آنجا فوتبال را ادامه داد و هم دانشگاه و فوتبال را دنبال کرد و دختر مستقلی بود.

بمی‌ ها؛ فوتبالیست تیم شان را با اشک بدرقه کردند

دایی ملیکا درباره عکس ملیکا محمدی با مرحوم ناصر حجازی بیان کرد: به خاطر علاقه فوتبال همه بازی‌ های استقلال و پرسپولیس را از بچگی می‌ رفت و با اکثر آنها عکس داشت و این علاقه برای خانواده ارزشمند بود و زمینه حضور او در بازی‌ ها را فراهم می‌ کرد و حتی در بازی‌ های اخیر آسیایی که در استرالیا بود، خانواده از آمریکا به استرالیا رفت و بازی ملیکا را تماشا کردند.

وی درباره برگشت ملیکا محمدی از آمریکا نیز گفت: او با تیم‌ های آمریکایی کار می‌کرد و عرق عجیبی به ایران داشت و به دلیل عرق ملی و علاقه مردم، باشگاه‌ های آمریکا را رها کرد و به ایران آمد.

رهنما درباره انتخاب باشگاه خاتون بم نیز بیان کرد: علی رغم اینکه تیم سپاهان هم او را خواسته بود و یک فصل را با آنها داشت، اما همیشه به مردم بم علاقه داشت و این احساس را دارم که دلیل آمدنش در بم همین علاقه بود و من این دو روز که دنبال کارهایش در بم هستم متوجه شدم که ملیکا حق داشت.

دایی ملیکا محمدی ضمن تشکر از ابراز محبت مردم بم بیان کرد: احساس می کنم این دختر خودش را به مردم نشان داده و ثابت کرده بود و مردم علاقه بسیاری به او داشتند و به شدت از مرگ او متاثر هستند. علاقه و ابراز محبت مردم بم به ملیکا، این برای ما تسکین دهنده است و من از آنها تشکر می‌ کنم.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال، عضو هیات مدیره تیم پرسپولیس و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، رییس هیات فوتبال استان کرمان و جمعی از مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان و استان کرمان نیز در آیین تشییع پیکر ملیکا محمدی شرکت داشتند.

بمی‌ ها؛ فوتبالیست تیم شان را با اشک بدرقه کردند

نظر شما